Warmpjes bij


Ten Have Installatie is uitgeroepen tot de Weesper Onderneming van het Jaar. Naar aanleiding van deze prijs dook ik eens even de archieven van B2B in en stuitte op een bericht over Ten Have dat we in 2009 plaatsten. Aanleiding was de verhuizing naar een unit in bedrijvencomplex Bloemendael op bedrijventerrein Noord. Frank ten Have meldde doodleuk dat deze gloednieuwe bedrijfsruimte eigenlijk meteen al weer te klein was voor zijn snelgroeiende bedrijf. Maar wat het meeste opvalt is dat in het artikel de woorden service, kwaliteit en persoonlijke benadering staan. Het is mooi om dat nu zo terug te lezen. Want vanwege de IVW-award gingen we opnieuw bij Ten Have langs voor een interview en opnieuw staan de woorden service, kwaliteit en persoonlijke benadering op prominente wijze in het artikel. Nu is “we zetten de klant centraal” zo ongeveer altijd wel het antwoord als je een ondernemer vraagt wat hem onderscheidt. Maar bij Ten Have zie je en merk je aan alles dat dat ook echt zo is. Ook op de redactie van B2B snort een fijne klimaatinstallatie van Ten Have en als er eens iets piept of rammelt is één belletje genoeg om de serviceafdeling nog dezelfde dag de boel te laten fiksen. Prima gasten trouwens, die medewerkers van Ten Have. Toen we onze schrijfruimte tijdens een horrorwinter niet lekker warm kregen, kwam Frank persoonlijk langs om te helpen met de juiste instellingen. We zaten er snel weer warmpjes bij. Nee, ik snap de jury van de IVW-prijs wel. Een zeer terechte Onderneming van het Jaar. Ook vanaf deze plaats van harte gefeliciteerd!