Rabo steunt Weesp-promotie


De Rabobank Amstel en Vecht ondersteunt Weesp Marketing. André Wierper van Weesp Marketing en Isabelle van Loon van de Rabobank tekenden deze maand het sponsorcontract.

Met de bijdrage van de bank kan Weesp Marketing nog meer doen om Weesp verder te promoten. Weesp Marketing is twee jaar geleden opgericht in het verlengde van de VVV en heeft als doel om de citymarketing van Weesp op te zetten en uit te bouwen. Daar hoort ook het organiseren van (succesvolle) evenementen bij zoals Weesp Bevrijd, Weesp Gastvrij en Weesp Korenfestival. Weesp Marketing zit ook achter De Vuurlinie, het varende huisje dat als eyectacher zijn werk doet en door verenigingen en bedrijven ingezet kan worden voor activiteiten en/of vergaderingen. De organisatie is geheel afhankelijk van subsidies en sponsoring. De Rabobank laat weten Weesp Marketing te steunen om de maatschappelijke en lokale betrokkenheid van de bank verder te vergroten. Ook andere bedrijven hebben aangegeven Weesp Marketing financieel te zullen ondersteunen. De gemeente speelt daar een bemiddelende rol in.